Würth Norge

Würth Norge AS er en ledende leverandør av produkter, tjenester og kompetanse til bilbransjen, bygg & anlegg, håndverkere og industri. Vårt mål er å gjøre det enklere og mer effektivt for fagfolk å gjøre en god jobb. Derfor har vi en sterk lokal tilhørighet gjennom våre 47 butikker og over 350 fast ansatte salgskonsulenter. Totalt brenner over 600 ansatte i Norge  hver eneste dag for kundens beste og vi tilbyr over 25 000 høykvalitetsprodukter i Norge. I tillegg har vi raskt tilgang til ytterligere 100.000 artikler fra vårt sentrallager i Europa. I 2015 omsatte vi for over 1,3 milliarder kroner og har i dag over 45.000 trofaste kunder. Internasjonalt har Würth Gruppen 70.000 ansatte i mer enn 400 selskaper i  86 land og oppnådde i 2015 en omsetning på 11 milliarder euro. 

Vi åpner ny butikk i Halden, er du vår nye butikkleder?

Würth Norge øker antall butikker og endelig står Halden for tur!

Vi søker en engasjert og resultatorientert butikkleder som kan bygge vår butikk i Halden!
Som butikkleder vil du skape og utvikle vår nye butikk i Halden i tett samarbeid med kollegaer fra nærområdet og hovedkontoret.

Vi er på utkikk etter deg som trives med kundekontakt, trigges av salg og har erfaring fra butikkdrift og ledelse, gjerne innenfor vår bransje.
Vi stoler på at du får frem smilet hos kunder og ansatte gjennom en velorganisert og hyggelig butikk, og at du liker å lede og motivere andre. Du blir en viktig bidragsyter i samarbeidet mellom butikken og selgerne i regionen.

Butikken henvender seg til fagfolk innen bygg og anlegg, håndverk/ industri og bilbransjen.

Butikken har åpent fra 0700-1600 hverdager og er stengt i helgene.

Planlagt åpning av butikken vil være august 2017, i perioden frem til det vil hverdagen bestå av opplæring i våre butikker i nærheten og på vårt hovedkontor.

Synes du det virker som en spennende utfordring å få være med å bidra til videre vekst, og samtidig utvikle egen og andres arbeidssituasjon, håper vi å høre fra deg!

Arbeidsoppgaver

  • Budsjett og resultatansvar
  • Oppfølging og utvikling av butikkens ansatte
  • Butikk og vareprofilering
  • Varelogistikk
  • Øvrige butikkadministrative oppgaver

Kvalifikasjoner

  • Ledererfaring
  • Butikkfaglig erfaring og kompetanse
  • Gjerne kjennskap til bransjen
  • Forståelse og interesse for håndverksfag
  • Kjennskap til hydraulikk kan være en fordel

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt og positiv
  • Initiativrik og lærevillig
  • Samarbeidsorientert
  • Evne til å motivere og lede andre
  • Vilje til å yte "det lille ekstra" i hverdagen

Vi tilbyr

  • Mulighet til å forme egen framtid i en solid og ekspansiv bedrift
  • God opplæring og oppfølging
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode personalforsikringsordninger
  • Gunstig pensjonsordning utover obligatorisk tjenestepensjon

Kontaktperson

Runar Jensen, Regionsjef Butikk Øst, telefon: (+47) 452 26 912

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.