Brisk Kompetansesenter AS

Brisk Kompetansesenter AS er en arbeids- og inkluderingsbedrift i NHO systemet med 115 ansatte i Ålesund. Vår målsetting er å levere gode tjenester innen arbeidsinkluderingsfeltet.  Vi gjennomfører ulike kurs og kvalifiseringer for over 900 personer hvert år. NAV er en stor kunde. I tillegg har vi et utstrakt samarbeid med arbeidslivet på Sunnmøre. Vi har 8 drifts og produksjonsavdelinger som leverer varer og tjenester til bedriftsmarkedet.

Teamleder (100 % fast stilling)

Team 2 i Arbeids- og Inkluderingsavdelingen leverer tjenestene Avklaring og Arbeidsrettet Rehabilitering på oppdrag fra NAV og Karriere Møre og Romsdal på oppdrag fra Møre og Romsdal Fylke. Stillingen er personalansvarlig for 10-12 ansatte og rapporterer til Arbeids- og Inkluderingssjef.

Ansvarsområder

Ledelse:

  • Personalansvar
  • Drift, økonomi og faglig styring
  • Kundeoppfølging
  • Utvikling av nye tjenester

Operativt:

  • Samarbeid med arbeidssøkende deltagere, praksissteder, NAV og evt. 1. og 2. linjetjenesten
  • Individuell oppfølging, undervisning, karriereveiledning og kartlegginger

Kompetanse:

  • Minimum 3- årig høyere relevant utdanning
  • Bred ledererfaring og gode samarbeidsevner
  • nskelig med lederutdanning
  • Erfaring med veiledning/ rådgivning
  • God kjennskap til næringsliv og arbeidsliv
  • Erfaring fra undervisning og opplæring

Personlige egenskaper:

  • Positiv, selvstendig og fleksibel
  • Høy arbeidskapasitet
  • Gode lederegenskaper
  • Resultatorientert

Vi kan tilby:

  • Gode utviklingsmuligheter i et trivelig og tverrfaglig miljø.
  • Fleksibel arbeids- og ferieordning.
  • Lønn etter kvalifikasjoner.

Søknadsfrist: 23.1.2017                               

Spørsmål om stillingen:
Arbeids- og Inkluderingssjef Heming Sand, mob: 970 85 320, e-post: Teamleder Lise Johansen, mob: 48956002, e-post:

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.