Elotec AS

Elotec er en totalleverandør innen alarm- og overvåkingssystemer, og forestår sine leveranser via et autorisert forhandlernettverk over hele Skandinavia samt i Tyskland og Nederland.
Elotec har utviklet og solgt brannalarmer i over 150 000 bygg og over en million punktdetektorer. Elotec er etablert med hovedkontor i Oppdal og har avdelinger i Oslo, Bergen og Trondheim, samt i Tyskland, Nederland og Finland. Konsernet omsatte i 2016 for 113 millioner kroner. Trygghet, samfunnsnyttighet og kvalitet er selskapets hovedmål. Se også www.elotec.no

Frontend kundeservice

Elotec har i dag bemannet resepsjon med sentralbordfunksjon og vil nå foreta en endring av denne funksjonen når vår kjære resepsjonist skal gå av med pensjon til våren. Den nye stillingen innebærer 1. linje kundeservice som arbeidsområde. Oppgavene vil bl.a bestå av kundeservice på telefon, besvare enkle tekniske spørsmål, dokumentasjonshåndtering, generell kundeservice og andre typiske 1. linje saker i tillegg til ordinært administrasjonsarbeid.

Vi har allerede en ansatt i slik stilling du vil arbeide i team med, arbeidet er godt tilrettelagt med gode CRM- og IT systemer, oppslagsverk og andre hjelpemidler.

Vi jobber hver dag for kundetilfredshet, er du riktig person for vårt team?

Kvalifikasjoner

  • Teknisk kunnskap er en fordel men ikke et krav
  • Evnen og viljen til å tilegne kunnskap er viktig
  • Gode dataferdigheter
  • Gode norsk og engelsk ferdigheter skriftlig og muntlig.
  • Tysk er i tillegg ønskelig

Dine egenskaper

  • Du har god kommunikasjon- og formidlingsevne
  • Du tar ansvar, er initiativrik og strukturert
  • Du er tillitsskapende
  • Du liker å jobbe på telefon
  • Du bidrar godt i teamarbeid

Vi tilbyr

  • 100% fast stilling
  • God opplæring
  • Konkurransedyktig lønn etter avtale
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.