Møller Bil AS

MøllerGruppen er et familieeid selskap og en ledende aktør i nordisk bilbransje. Selskapet er engasjert innen import, forhandlervirksomhet og finansiering i Norge, Sverige og Baltikum. For nærmere informasjon, se www.moller.no.

Møller Bil Etterstad er Norges største SKODA forhandler og en del av det juridiske selskapet Møller BilPartner AS, som er et datterselskap i Møller Bil AS. Foruten salg av nye Skoda personbiler, består selskapet av bruktbilomsetning, autorisert verksted, SMART-Repair, kosmetisk Bilpleie, dekkhotell og salg av deler og tilbehør. Forhandleren har 41 medarbeidere og forventer en omsetning på over 285 millioner kroner i 2017. Møller Bil Etterstad holder til i Grenseveien 67, 0663 Oslo.

Møller Bil Etterstad søker dyktig Kundemottaker!

I denne stillingen vil du være en av våre kontaktpunkter direkte ut mot kundene. Både ved inn- og utlevering av biler for reparasjon samt for behandling av bestillinger til verkstedet både per telefon, nett og ved personlig fremmøte.

Målet er å ivareta alle våre kunders behov og ønsker på den beste mulige måte.

Arbeidsoppgavene består i profesjonell kundeveiledning og oppfølging:

  • Utarbeide pristilbud og avtale tid for reparasjon
  • Forklare avtalt arbeid for kunden på en god pedagogisk måte
  • Forklare utført arbeid og faktura for kunden
  • Kontakte kunden i forbindelse med eventuelle tilleggsarbeider
  • Gjøre opp arbeidsordre


Vi ønsker oss en person som:

  • Alltid har kunden i fokus
  • Har en imøtekommende personlighet, gir god service og er løsningsorientert og positiv
  • Er en god relasjonsbygger som evner å motivere og begeistre
  • Er strukturert, nøyaktig og resultatorientert og liker å planlegge
  • Har gode kommunikasjonsevner, og kan gi tydelig informasjon til kolleger og kunder både muntlig og skriftlig
  • I en hektisk hverdag med mange oppgaver har du stor arbeidskapasitet og er fleksibel i forhold til å bidra ekstra
  • Liker å lede og motivere andre


Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra kundebehandling både «face-to-face» og pr. telefon
  • Interesse og noe (teknisk) kunnskap om bil er en fordel
  • Erfaring med bruk av data som arbeidsverktøy
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig


Vi tilbyr:

  • En spennende jobb med gode utviklingsmuligheter i Norges største bilkonsern
  • Et svært godt arbeidsmiljø
  • Gode systemer, tydelige prosesser og opplæringsprogrammer
  • Å jobbe med en av verdens mest kjente merkevarer
  • Gode betingelser
  • MøllerGruppens pensjons- og forsikringsordninger
  • Tydelig fokus på helse, miljø og sikkerhet
  • Firmahytter


Stillingen rapporterer til Servicemarkedssjef.
For ytterligere informasjon om stillingen, se kontaktinformasjon.

Søknadsfrist: 22. august 2017.

Kontaktpersoner:

Petter Schwabe
Servicemarkedssjef
900 29 932

Boye Evensen-Lie
Daglig leder
994 60 975

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.