Nortura SA logo

Nortura SA er blant Norges største matkonsern og leverandør av merkene Gilde, Prior, Terina, Thulefjord og Eldhus.
Nortura SA er et samvirke, eid av ca. 19.000 bønder. Vi er 5.500 medarbeidere over hele landet, og omsetter for 23 milliarder.
Vi vil inspirere til alle tiders mat, og har verdiene positiv, pålitelig, målrettet og nyskapende.

 Vil du jobbe med noen av Norges sterkeste merkevarer?
Nortura Råvare og Medlem søker:

Senterleder for nasjonalt Servicesenter (kundesenter)

Vi søker etter en leder med god fagkompetanse innenfor kundebehandling og gjerne med kjennskap til landbruk. Stillingen er nyopprettet og vil gi spennende utviklingsmuligheter for den rette personen. Nortura er i en kontinuerlig endringsprosess og ønsker å bli mere profesjonell i betjeningen av våre medlemmer og leverandører. Som en del av dette oppretter vi nå et nasjonalt servicesenter for medlemmer/leverandører. Vår nye servicesenterleder vil være sentral i dette utviklingsarbeidet.

På servicesenter har vi som mål å møte våre eksisterende og nye medlemmer med den aller beste servicen og rådgivningen. Senteret skal være et naturlig nav i vårt tilførselsarbeid. Du som leder vil få mulighet til å utvikle medarbeidere som alle har samme fokus; å omsette medlemmenes slakt, egg, livdyr og ull slik at medlemmene får de best mulige økonomiske resultater av sin husdyrproduksjon.

Ansvarsområder og hovedoppgaver:

  • ledelse av servicesenteret
  • planlegge, koordinere og ha overordnet ansvar for servicesenterets aktiviteter
  • holde seg oppdatert på trender og ny teknologi innen kundebehandling og være en pådriver for utvikling og implementering av effektive arbeidsprosesser
  • sikre at grunndata knyttet til leverandørforhold og offentlige registre knyttes sammen, oppdateres, rapporteres og gjøres tilgjengelig kostnadseffektivt og til målsatt kvalitet
  • ansvarlig for utvikling av servicesenteret herunder å identifisere og forbedre områder for økt ressursutnyttelse og verdiskapning

Ønskede erfaringer og kvalifikasjoner:

  • høyere relevant utdannelse
  • kunne vise til gode resultater innen kundebehandling. Det er ønskelig med erfaring fra ledelse av callsenter eller kundetjeneste i landsdekkende virksomhet
  • gode datakunnskaper og erfaring med CRM system (kunderelasjonssystem)
  • erfaring fra systematisk forbedringsarbeid som f.eks. Lean eller kontinuerlig forbedring
  • teamorientert, "Coachende" tilnærming og interesse for utvikling av menneskelige ressurser
  • løsningsorientert, engasjert og kreativ med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • liker utfordringer og har lyst og evne til å skape resultater
  • kjennskap til landbruket er en fordel
  • gode språkkunnskaper

Vi tilbyr en spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter blant hyggelige kollegaer i trivelige lokaler. Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.

Konsernets hygiene- og HMS-opplæring må gjennomføres ved ansettelse.

Stillingen rapporterer personalmessig til Regionsjef Øst Karin Røhne og fagmessig til Visekonsernsjef Hans Thorn Wittussen som har ansvar for medlemmer i Nortura.

Søknader mottas kun elektronisk.
Klikk på send søknad linken under for å søke på stillingen.

Du kan også kontakte:
Hans Thorn Wittussen, mob: 900 98 381
Karin Marie Røhne, mob: 905 71 098

Søknadsfrist: 28. februar 2017

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.