AS Rehabil

AS Rehabil er en arbeid- og inkluderingsbedrift lokalisert i Groruddalen i Oslo. Vi ble etablert i 1970. NAV er vår største oppdragsgiver. Vårt mål er å bidra til økt arbeidsinkludering. Gjennom veiledning, opplæring og arbeidsutprøving bidrar vi til at mennesker kommer ut i jobb og utdanning. Vi samarbeider aktivt med arbeidsgivere i Oslo for arbeidspraksis og rekruttering av våre deltagere, samt at vi bruker våre interne opplærings- og produksjonsavdelinger. Selskapet er en del av divisjon Opplæring i Blå Kors Norge.

Les mer om vårt samfunnsoppdrag på www.rehabil.no

 

 

Stilling som Leder for arbeidsrettede tiltak er nå ledig

Leder for de arbeidsrettede tiltakene har det overordnede ansvaret for bedriftens tilbud innen arbeidsrettede tjenester og opplæringstjenester gjennom Læringsnettverket. Stillingen inngår i bedriftens ledergruppe og rapporterer til adm. direktør.

Hovedarbeidsoppgaver:

  • Personalleder for veiledere og pedagoger
  • Faglig oppfølgingsansvar for veiledere, pedagoger og støttefunksjoner
  • Budsjett, resultatansvar og resultatoppfølging
  • HMS ansvarlig for avdelingen
  • Etablering av samarbeidsavtaler med næringslivet samt profilering av selskapet utad i samarbeid med bedriftens ledergruppe
  • Kvalitetssikre leveranser til NAV i henhold til kravspesifikasjoner
  • Samarbeide om å markedsføre tjenester overfor NAV, bydeler, næringsliv og andre relevante samarbeidspartnere
  • Strategiarbeid

Erfaringsbakgrunn:

  • Høyere utdanning, minimum 3-årig høyere utdanning ved høgskole eller universitet innen relevant fagområde.  Solid relevant arbeidserfaring kan oppveie for manglende utdanning.
  • Minimum 5 års relevant arbeidserfaring
  • Meget god lederkompetanse med dokumentert ledererfaring
  • «Teambuilder»
  • Økonomisk forståelse
  • Strategisk kompetanse
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

  • Evner til kontinuerlig forbedring og resultatfokus
  • Stor gjennomføringsevne
  • Strategisk og analytisk legning
  • God struktur og ryddighet
  • Gode samarbeidsevner
  • Handling og løsningsorientert
  • Tydelig og klar
  • Evne til å begeistre og skape entusiasme
  • Relasjonsbygger
  • Evner å ta og gi ansvar. Trygg i din rolle
  • Tålmodig, takler stress og uforutsette hendelser

Plettfri vandel og sertifikat er en forutsetning. Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet.

Vi tilbyr en krevende og utfordrende stilling med gode personlige utviklingsmuligheter, forsikringsordninger og konkurransedyktige betingelser.

I tillegg tilbyr vi et dynamisk og uformelt arbeidsmiljø, med vekt på kvalitet og innovasjon i en bransje i stor endring.

Søknadsfrist 1. mai 2020. Spørsmål om stillingen rettes til adm. direktør Berit Lunder, tlf. 930 33 574.

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.