Byggmakker Nord

Vi er Byggmakker Nord, et selskap med lang og stolt historie helt tilbake til trelasteventyret på 30-tallet. Vi eier og driver 19 Byggmakker-butikker lokalisert i Nordland, Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag og Hedmark, og har en omsetning på rundt 1,8 milliarder kroner.

Vi har 540 dyktige medarbeidere, som hver dag arbeider for at vi skal være en effektiviserende partner for profesjonelle kunder, samt tilby en overraskende enkel handel for husholdningene.

Vi er 100% eid av Byggmakker Handel og finske Kesko building and technical trade som er den femte største aktøren innen byggevarehandelssektoren i Europa.

Les mer om Kesko og utviklingsmuligheter her: www.kesko.fi/en

Vi søker varehussjef i Bjugn

Vi søker en inspirerende og synlig varehussjef som brenner for å skape gode resultater.

Dine hovedmål som varehussjef:

Lede og utvikle Byggmakker Bjugn på en måte som imøtekommer forbrukernes og proffenes behov i dag og i morgen «Det skal være enklest og mest effektivt å være kunde hos oss»

  • Vi har kundefokus og kvalitet i alt vi foretar oss
  • Vi er ledende handelsaktør innen trelast og byggevarer
  • Vi jobber for vekst og langsiktig lønnsomhet

Du skal også være en pådriver for å utvikle Byggmakker i det lokale markedet og sørge for å realisere Byggmakkers strategiske målsetninger, forretningsidé og personalidé. Vi skal styrke vår markedsposisjon gjennom å lage og implementere en forretningsplan som kombinerer lokale prioriteringer med de nasjonale føringene. Vårt felles mål er å være en god ambassadør for Byggmakker.

Nøkkeloppgaver:

  • Utøve tydelig salgsledelse
  • Sikre positiv kundeopplevelse gjennom alle kanaler og strebe etter å leve etter Byggmakkers kundeløfte: "Det skal være enklest og mest effektivt å være kunde hos oss".
  • Utvikle, lede og levere en bærekraftig langsiktig plan for vekst, besøk og lønnsomhet i markedet.
  • Utvikle, inspirere og motivere medarbeidere.
  • Personalansvar for medarbeiderne i varehuset.
  • Sørge for at varehuset er salgsklart og alltid fremstår i tråd med konsept.
  • Budsjett og resultatansvar.
  • Følge opp kvalitet og HMS i varehuset.

 Dine egenskaper og bakgrunn:

  • Kunnskap om hvordan man jobber kommersielt for å oppnå resultater.
  • Kunnskap om hvordan man utarbeider og implementerer en handlingsplan, viser tydelig vei og følger opp mål.
  • Meget god kommersiell forståelse
  • Kunnskap om kommunikasjon og coaching
  • God relasjonsbygger og en stor kontaktflate i lokalmarkedet, eller et tydelig mål om å utvikle dette
  • Lidenskap for å utvikle mennesker og talenter.
  • Motiveres av å overprestere på mål.
  • Gjerne erfaring fra varehandel og/eller byggebransjen
  • Gode samarbeidsegenskaper og evnen til å inspirere og motivere medarbeidere.
  • Gjerne utdannelse fra handel, ledelse og salg/ markedsføring.

Vi ser frem til å høre fra deg, og vi ønsker at du søker snarest og senest innen 30. november.

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.