Coop Innlandet

Coop Innlandet SA er et av landets største samvirkelag. Vi eies av over 99 000 medlemmer i Innlandet, og er med dette Innlandets største lokaleide varehandelsbedrift. I Coop Innlandet SA arbeider det ca. 1000 ansatte som drifter 65 dagligvare- og faghandelsbutikker i 24 kommuner.

Vår visjon " Vi skal spre glede og være tilstede" er viktig for oss, og vi er stolte av at vi daglig påvirker hverdagen til mange mennesker.

 

Prosjektkoordinator

Er du strukturert, liker at det skjer mange ting, har god gjennomføringsevne og kunnskap innen prosessanalyse/prosjektledelse?

Da har vi en spennende jobbmulighet for deg.

 

Prosjektkoordinatoren jobber i det daglige tett med prosjektledere og Eiendoms-, Drift- og økonomiavdelingen om oppgaver knyttet til prosjekthåndtering, dokumentasjon, planlegging og gjennomføring av større og mindre prosjekter, hovedsakelig innen butikkporteføljen. 

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Koordinering av arbeidsstrømmer
  • Identifisere, analysere, utarbeide og tilpasse arbeidsprosesser og prosedyrer
  • Informasjon- og kommunikasjonsarbeid 

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innen for eksempel prosjektledelse, økonomi og administrasjon eller IT. Gjerne nyutdannet
  • Er initiativrik, selvstendig og har gode samarbeidsevner og stor gjennomføringsevne
  • Har digital kompetanse
  • Gjerne erfaring fra prosessanalyse/prosjektledelse
  • Har gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig norsk 

Annen informasjon:

  • Arbeidssted: Rudshøgda
  • Oppstart: 1.12.20 eller etter avtale
  • Omfang: fulltid, prosjektstilling fram til 31.12.21
  • Personlig egnethet vil bli lagt vekt på
  • Stillingen rapporterer til Økonomi- og finansidirektør