Creativ Company A/S

Om Creativ Company

Creativ Company selger hobbymaterialer og leker til kunder i over mere enn 40 land. Vi har datterselskaper og salgsselskaper i 9 europeiske land og har totalt 350 kollegaer, hvor 230 jobber i vår danske avdeling med hovedkontor i Holstebro. Vi har et bredt sortiment med over 12000 varenummer, som vi sender fra vårt automatiserte sentrallager i Danmark.

Hos oss blir du en del av ett voksende internasjonalt selskap i vekst. Vi har en imøtekommende, upretensiøs arbeidskultur med fokus på å gjøre hverandre og vår virksomhet enda bedre.

I tillegg går vi opp i samfunnsansvar som en naturlig del av vårt DNA, og derfor er 12 % av våre ansatte ansatt på spesielle vilkår.

Key Account Manager i Norge

Ønsker du å bli en del av et internasjonalt voksende selskap, der din jobb vil bli å selge kreative produkter og konsept til den norske B2B-markedet?

Creativ Company har en ambisiøs vekststrategi, der du kommer til å spille en betydningsfull rolle for å nå våre mål i Norge. Vi selger våre produkter til B2C, B2B og B2G, men fokus for vår nye selger, er B2B-markedet.

Markedet er under rask utvikling og derfor søker vi en ny Key Account Manager i Norge. Rett person kan vokse og utvide vårt marked med kjente og nye kunder i hele Norge.

Vi har et salgskontor i Levanger med 4 kollegaer. 1 salgssjef og 3 i ulike kundebehandler-stillinger. I tillegg har vi en distriktssjef i utdanningssegmentet. Du vil referere til Magne som er salgssjef i Norge.

I Creativ Company har vi en visjon om å fremme og stimulere individets kreativitet. Det er viktig at du som Key Account Manager på Creativ Company kan relatere til våre kreative produkter, at du kan se løsningene i sortimentets sammensetning og har den kommersielle forståelse for at kundenes behov skal finnes i butikkene.

Ansvaret for den nye KAM kommer til å være:

  • Key Account Management mot Business-to-Business kunder.
  • Utvikle markedet og forhandle kommersielle vilkår i Norge med nye og eksisterende kunder
  • Bygge sterke relasjoner med kundens viktigste interesser
  • Sikre høy grad av kundesentrisitet og intimitet
  • Drive og koordinere kundeprosjekter, for å sikre at kundene støttes effektivt og profesjonelt
  • Levere salgsprognoser for å sikre rettidig leveringssamarbeid med Supply Chain

Forventninger av deg

  • KAM-erfaring, med spesielt fokus på samarbeid med store forhandlere inkludert butikkjeder
  • Stort nettverk og relasjoner fra markedet
  • Du har en dokumentert erfaring med å bygge kunderelasjoner. Du er en sterk lagspiller med et samarbeidsorientert tankesett, og du trives i samarbeidet med mange interne og eksterne interesser
  • Du har en sterk kommersiell tankegang, og du hat gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig, og en sterk og positiv holdning. Det er viktig for oss at du er veldig god i engelsk også
  • Du har et høyt engasjement, og du drives av salget og vinner i markedet

 

Søk på jobben

Søknadsfrist: Så snart som mulig.

Vi leser søknadene og holder jobbintervjuer fortløpende. Vi forventer å kunne ønske den nye kollegaen velkommen pr. 1. August 2022 eller like etterpå.