Elopak AS

Elopak er en av verdens tre største leverandører av emballasjesystemer for flytende næringsmidler. Vi er mest kjent for den ikoniske melkekartongen Pure-Pak® som har vært på markedet i Norge siden 1957. Elopak har fokus på miljø i alle ledd og setter høye krav til våre produkter både når det gjelder forskning og utvikling, produksjon, energibruk, transport med mer. Vårt mål er stadig å utvikle våre produkter til det beste for nye generasjoner konsumenter, våre kunder og miljøet. Elopak er et internasjonalt selskap med kunder i over 80 land, eid av Ferd Group. Vi jobber globalt med kontorer og samarbeidspartnere i over 40 land. I Norge finner du oss på Spikkestad (mellom Asker og Drammen), og på Skøyen. På Spikkestad ligger Corporate office med ca. 145 ansatte innen test og utvikling samt HR, IT, økonomi og administrasjon. På Skøyen sitter finans og konsernledelse med ca. 25 ansatte. 

HR Compensation & Payroll Specialist

Solid erfaring med økonomi og lønnsfunksjon

Vi søker deg som vil bli med oss, som deler våre verdier og ambisjoner og som med det vil bidra til å nå våre mål om kontinuerlig ekspansjon og vekst.

Vi har ledig en stilling som HR Compensation & Payroll Specialist. Du vil ha ansvaret for lønn a-å, delta aktivt i implementering av nytt lønnssystem samt videreutvikle og harmonisere rutiner og prosesser i tilknytning til lønn.Vi ser etter en fleksibel person med kompetanse innenfor norsk avlønning, men også kjennskap til regelverk og prosesser knyttet til utenlandske arbeidstakere. Du må være handlekraftig, serviceorientert og målrettet, produsere det som er nødvendig gjennom smidige prosessert i nært samarbeid med relevante kollegaer.I et globalt selskap med fokus på kontinuerlig utvikling er det viktig å være komfortabel med endring og se verdien av gode prosesser, systemer og samarbeid med andre organisasjonsenheter.

Viktigste arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for lønn fra A-Å (inkl. pensjon, forsikring, refusjonshåndtering, intern og offentlig rapportering, fraværsoppfølging etc)
  • Kvalitetssikre, videreutvikle og harmonisere prosesser og rutiner tilknyttet kompensasjonsområdet
  • Delta aktivt i prosessen med implementering av nytt lønnssystem
  • Ansvar for administrering av lønn, skatt og rapportering knyttet utenlandske arbeidstakere i Norge
  • Ansvar for administrering av lønn, skatt og rapportering knyttet til arbeidstakere utenfor Norge    

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdannelse/solid erfaring kan kompensere for formell utdannelse
  • Solid erfaring fra økonomi/lønnsfunksjon, gjerne fra et internasjonalt selskap
  • Erfaring fra administrasjon av utenlandske arbeidstakere
  • God regnskapsforståelse
  • Gode engelsk-kunnskaper
  • Personlige egenskaper
  • Analytisk og nøyaktig
  • Fleksibel og initiativrik
  • Handlekraftig og målrettet
  • Gode relasjonsskapende evner
  • Serviceorientert innstilling

For nærmere informasjon, kontakt Kjersti Olsen, HR Manager Norway @ +47 971 47 707 eller Jannicke G. Woxmyhr, Specialist Director Group HR @+ 47 918 94 425    

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.