Elotec AS

Elotec er en totalleverandør innen alarm- og overvåkingssystemer, og forestår sine leveranser via et autorisert forhandlernettverk over hele Skandinavia samt i Dubai, Sør-Afrika, Tyskland og Nederland. Elotec har utviklet og solgt brannalarmer i over 150 000 bygg, med 60 000 aspirasjonsdetektorer og over en million punktdetektorer. Elotec er etablert med hovedkontor i Oppdal og har avdelinger i Oslo, Bergen, Kristiansand, Trondheim og Tromsø samt i Tyskland, Nederland og Finland. Konsernet omsatte i 2019 for 142 millioner. Trygghet, samfunnsnyttighet og kvalitet er selskapets hovedmål. Se www.elotec.no.

IKT og digitaliseringsansvarlig

For deg som har lyst på nye utfordringer og en spennende hverdag, med gode utviklingsmuligheter

Elotec er i vekst! Vi har topp moderne systemer og mye spennende på gang! Vi jobber kontinuerlig med forbedring, og søker deg som ønsker å være med å videreutvikle Elotec digitalt og tilrettelegge for videre vekst. Du vil få vide rammer til å håndtere et bredt spekter av oppgaver innen både daglig IKT-drift og systemutvikling i en endringsvillig organisasjon. Vi ser etter en løsningsorientert og handlekraftig person, som ønsker å forenkle og tilrettelegge hverdagen for våre ansatte og kunder gjennom gode digitale løsninger.

Dine arbeidsoppgaver er:

  • Være en innovativ pådriver for nye og fremtidsrettede løsninger
  • Overordnet ansvar for IKT-strategi, -struktur, -drift og -prosjekter
  • Gjennomføring og implementering av prosjekter innen IKT
  • Sikre at IKT-prosessene er tilpasset forretningsprosessene
  • Daglig drift og vedlikehold IKT infrastruktur
  • Ivareta datasikkerhet og personvern i systemene
  • Eie alle IKT-relaterte avtaler, følge opp eksterne samarbeidspartnere
  • Systemintegrasjoner internt, web og eksterne partnere


Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant IKT-utdanning er ønskelig
  • Erfaring og kunnskap om Windows servermiljø, MS Exchange, nettverk og sikkerhet
  • Det er ønskelig med kjennskap til SQL-database
  • God økonomiforståelse og evne til å gjøre kost/nyttevurderinger
  • Evne til å se sammenheng mellom strategi, teknologi og prosesser
  • Grunnleggende forståelse i scripting er en fordel.
  • Evne til å se brukerbehov og forbedringspotensial, og omsette dette til tekniske løsninger
  • God norsk og engelsk fremstillingsevne muntlig og skriftlig

 
Vi tilbyr deg:

  • Gode lønns- og forsikringsbetingelser
  • Herlige kolleger som brenner for et godt arbeidsmiljø
  • Muligheten til å påvirke et selskap i sterk vekst

For nærmere opplysninger og uforpliktende samtale, snakk med Morten Husby, tlf 416 16 339.

Søknader vurderes fortløpende, og innen 25. september 2020. 
Søknad/CV registreres elektronisk ved å trykke på "send søknad" 

Alle henvendelser behandles konfidensielt