Scandinavian Technology Institute

Scandinavian Technology Institute (STI), tidligere Euro Business School, utvikler hele kundereisen til våre kunder. Vi skaper resultater for våre kunder innen Inbond marketing, leadsgenerering og segmentering, evaluerer og utvikler salgsapparatet og ledere. Vi er markedsleder i vår bransje og setter alltid kunden først. Vi retter oss både mot bedriftsmarkedet (B2B) og Retail (B2C). Med innsikt fra egne målesystemer, kurs og prosesser, samt e-læring og film, skaper STI resultater sammen med sine kunder.

Vi utvikler fremtidens bedrifter gjennom innsikt, kunnskap og mestring. Vi gjør en forskjell!

Webutvikler/Performance Consultant

Vi styrker markedsavdeling og vår digitale satsning for våre kunder, og søker en dyktig og offensiv digital markedsfører/webutvikler som brenner for å utvikle den digitale kundereisen.

Arbeidsoppgaver

  • Analyse av trafikk, konvertering og aktiviteter for best mulig ROI. Konverteringsoptimalisering.
  • Google AdWords og SEO (on/off page optimalisering)
  • Bidra med innsikt til strategiprosesser og utvikling av kreative konsepter
  • Oppsett av Google AdWords kampanjer, monitorering og optimalisering
  • Utarbeide kampanjer I Google Display nettverket
  • Kjennskap til Google Analytics. Arbeidet omfatter rapportering av resultater Konvertering og sporingsoppsett samt funnel/adferd tracking
  • Evaluering av nettsider og potensiale for digital markedsføring
  • Utvikling og optimalisering av våre nettsider. Erfaring med bl.a Wordpress.

Kvalifikasjoner

  • Gode språkkunnskaper. Flytende norsk, skriftlig og muntlig
  • Relevant utdannelse på høyskole- eller universitetsnivå
  • Har god kompetanse og/eller nysgjerrighet innen betalt og organisk søk
  • Har sertifiseringer eller ambisjoner om å sertifiseres innen Google AdWords og Analytics
  • God kunnskap om Googles mekanismer når det kommer til organisk søk, og klarer å implementere SEO strategier, inkludert fokus på konverteringer
  • Klarer å sette seg inn i brukerpsykologien mht. adferd på nett, samt klarer å dekode dette
  • Kunnskap om markedsføring i Sosiale medier er en fordel

Egenskaper

  • Egenskaper og personlige verdier som er sammenfallende med våre verdier (NYSKAPENDE, STOLT, YDMYK, ENGASJERT)
  • Kunne kommunisere med ulike roller og mennesker i organisasjonen og mot våre kunder
  • Løsningsorientert og selvstendig
  • Analytisk og strukturert
  • Uformell, utadvendt og positiv
  • Evne til å utfordre eksisterende kultur og struktur
  • nsker til å kommunisere potensielle og eksisterende kunder.

Vi tilbyr

  • Et spennende selskap i vekst
  • Sterkt fokus på faglig og personlig utvikling
  • Stor innvirkning på hvordan vi henvender oss til markedet
  • Mulighet til å være med på å etablere STI Digital
  • Dyktige, kompetente og hyggelige kolleger
  • Gode lønnsbetingelser

Utdanning

  • Høyskole / Universitet

Språk

  • Engelsk
  • Norsk

Send oss en kortfattet søknad og CV.
Søknadsfrist 1. juli.
Aktuelle kandidater vil bli kalt inn fortløpende til intervju. Tiltredelse snarest. Ta gjerne kontakt med oss for spørsmål.   

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.