FREJA Transport & Logistics AS

Vi tilbyr tilpasset transport, logistikk og lagerløsninger, i Europa og over hele verden.
FREJA Transport & Logistics er et privateid selskap som ble grunnlagt i 1985. Med avdelinger i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Polen og Kina er vi et av de ledende transport- og logistikkselskaper i Norden.

Vi er stadig på utkikk etter dyktige medarbeidere til våre team. Vi tilbyr et moderne, innovativt miljø med avanserte IT-systemer og attraktive arbeidsvilkår, herunder arbeidsfordeler og pensjon. Vi oppfordrer deg til å utforme din egen karriere.

Bli med på laget!

QA Manager søkes til vår pharma-avdeling hos FREJA på Frogner/Skedsmo

Vår QA-sjef gjennom 10 år skal trekke seg tilbake. Vi søker derfor en erfaren farmasøyt, Cand. pharm. / M.Sci.Pharm. med bred erfaring og stor arbeidskapasitet som leder av vår QA-avdeling. Avdelingen består i dag av QA Manager og 2 kvalitetskoordinatorer. Stillingen er spennende og variert, og inngår i en positiv, kompetent og utviklingsorientert ledergruppe.

Vår Pharma-enhet på Frogner er en ledende tredjepartsgrossist for en rekke norske og internasjonale farmasiselskaper. Vi håndterer deres produkter for videreforsendelse til apotekgrossister og andre kunder. Vi har også bygget opp en pakkeavdeling etter EU GMP standard. Der utføres et bredt spekter av aktiviteter, som sekundærpakking, klinisk service, håndtering av gratisprøver, sortering og tilleggsmerking.

Arbeidsoppgaver

  • Dekke rollene som FFA og QP på sikt
  • Videreutvikle kvalitetssystemets prosedyrer og øvrige dokumenter
  • Validering av prosesser og kvalifisering av lokaler og utstyr
  • Forbedre utnyttelsen av dokumentstyringssystemet EQS
  • Lede revisjoner og selvinspeksjoner, styre etterarbeidet
  • Planlegge og gjennomføre intern opplæring av ansatte
  • Representere bedriften i QA-spørsmål utad mot myndigheter og kunder

Kvalifikasjoner vi ser etter

  • Gode samarbeidsevner
  • Min 5 års erfaring fra legemiddelbransjen
  • Evne til strategisk tenkning og oversikt over kompliserte prosesser
  • Detaljkunnskap om EU-GDP og GMP
  • Positiv og selvgående person med gode samarbeidsevner
  • Meget god i norsk og engelsk skriftlig og muntlig
  • Praktisk erfaring fra styring og forbedring av logistikkprosesser

Dette er deg

  • Positiv og med helhjertet engasjement
  • Løsnings- og kundeorientert
  • Selvstendig men samarbeider godt i team internt og eksternt
  • Jobber effektivt og har god arbeidskapasitet
  • Vilje til å investere tid i egen utvikling (f.eks. kurs)

Hos oss får du dette

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Ansvar og korte beslutningsveier
  • Lønn etter avtale og gode helse-, pensjons – og forsikringsordninger
  • Et godt og trygt arbeidsmiljø
  • Parkering / EL-bil parkering
  • God kantineordning
  • Gode sosiale ordninger som f.eks. treningsrom
  • Lyse, trivelige og moderne lokaler på Frogner, 5 min fra Skedsmokorset
  • Ordnede arbeidsforhold
  • Firmahytte
  • Helseforsikring

 

Varighet:              Fast stilling heltid
Arbeidssted:        Frogner
Tiltredelse:           1. januar 2022 eller etter avtale
Søknadsfrist:       20. oktober 2021

Ønsker du ytterligere opplysninger, er du velkommen til å kontakte:
Driftssjef Fjeldbo; Joar Bjørndal, Head of Logistics Warehouse, job@freja.com, tlf: 63 86 84 64

Alle søknader vil bli behandlet fortløpende. Vi kontakter aktuelle kandidater til en nærmere samtale.