Greencarrier Shipping & Logistics AS

Greencarrier er et av Nordens største privateide selskap som spesialiserer seg på globale transportløsninger. I dag er vi 800 medarbeidere i 14 land med kontorer i Sverige, Danmark, Finland, Estland, Latvia, Litauen, Ukraina, Storbritannia, Polen, Tsjekkiske Republikk, Slovakia, Kina og Hviterussland. I Norge har Greencarrier Freight Services 200 medarbeidere fordelt på avdelinger i Moss, Oslo, Drammen, Larvik, Kristiansand, Stavanger, Bergen og Hammerfest og er en av Norges største private logistikkaktører. Greencarrier har en sterk forretningskultur som bygger på verdiene engasjement, delaktighet, humor og glede. Selskapet verdsetter kompetente og engasjerte medarbeidere som arbeider i nært samarbeid med våre kunder og bygger langsiktige relasjoner. For mer informasjon om selskapet se: www.greencarrier.com

KOMPETENT & GLAD SPEDITØR - LARVIK

Greencarrier – vårt kontor i Larvik er i vekst og tar markedsandeler i sjømarkedet og vi søker derfor etter en dyktig speditør med godt humør, solid importerfaring til å ivareta og utvikle dette markedet. Vi har et hyggelig miljø i Larvik med topp engasjerte medarbeidere. Vi er totalt 55 medarbeider fordelt på terminal og kontor.

Arbeidsoppgaver / Ansvar:

  • Dine arbeidsoppgaver kommer til å bestå av alt innenfor spedisjon av sjøfrakt, fra booking av skipninger frem til sendingen er fortollet, levert og fakturert.
  • Daglig ordreoppfølging for våre største kunder er prioritert.
  • Daglig kontakt med leverandører, agenter, kunder og samarbeidspartnere
  • Være proaktiv i arbeidet med å utvikle kundene sammen med salg
  • Forbedre og følge nye og eksisterende prosedyrer og rutiner, slik at alle arbeider så enhetlig som mulig for å sikre kvalitet ut mot kunde.
  • Være opptatt av å imøtekomme kundenes behov, slik at vi når vår visjon om 100% meget fornøyde kunder.

Ønsket kompetanse:

  • Importerfaring innen sjøspedisjon
  • Speditørskole, e.l. – eventuelle fagkurs innen fortolling, incoterms, etc
  • Gode norsk,- og engelsk kunnskaper, skriftlig som muntlig
  • Annen erfaring kan også være aktuelt for den rette person.
  • Solid system/IT forståelse

Personlige egenskaper:

  • Kundeorientert, serviceinnstilt, drivende og idérik i forhold til å løse situasjoner
  • Du må like å arbeide med deadlines og ha sterkt ønske om å bidra til kundetilfredshet.
  • Har en arbeidsform som er strukturert, nøyaktig, tar ansvar og får ting gjort
  • Solid gjennomføringsevne og gode samarbeidsevner
  • Utmerket forretningsforståelse
  • Glimt i øyet, humor og sosial
  • Liker å jobbe i team, i et til tider hektisk arbeidsmiljø

Send gjerne din søknad allerede i dag! Vil du vite mer om stillingen, ta kontakt med Alexander Hobæk tel: 93 00 22 40. eller Jørn Simonsen tel: 99 21 90 20. Send gjerne en kortfattet søknad med CV via jobbdirekte portalen, helst innen 10.november 2017.

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.