Grong kommune

Leder ved servicekontoret

Fra 01.10.2018 er det ledig 100 % stilling som leder (St.kode 7003) ved Servicekontoret (st.nr. 27/18).  Ved Servicekontoret er det totalt 2,9 årsverk og hovedoppgavene til Servicekontoret er bl.a. ekspedisjon av publikum i skranke og sentralbord, mottak og føring av post, utleie av idrettsanlegg og lokaler i KUBEN, oppfølging av politisk virksomhet samt kassefunksjon for Grong kommune. 

Stillingens viktigste oppgaver vil være:

  • Ledelse av Servicekontoret
  • Videreutvikle kontorets ansvars- og fagområder samt kvalitetsutvikling av kommunens administrative rutiner
  • Økonomiansvar
  • Arkivleder
  • Mottak og føring av post
  • Informasjonsarbeid
  • Saksbehandling

Kvalifikasjoner:
Søkere må ha utdannelse på høyskolenivå med praksis fra privat eller offentlig virksomhet, gjerne med erfaring fra ledelse og serviceorientert virksomhet. Erfaring i bruk av IT vil være nødvendig.

Vi ønsker en leder som skal være med å utvikle Grong kommune til å bli en bedre kommune på service, både innad og utad mot kommunens innbyggere. Leder må være villig til både å avløse andre på Servicekontoret og være fleksibel med hensyn til arbeidsoppgaver. Vi vil prioritere søkere med evne til å kommuniserer tydelig og godt og som har evnen til å motivere, begeistre og myndiggjøre sine medarbeidere.
 

Vi kan tilby:

  • En spennende og utfordrende stilling i en utviklingsrettet organisasjon
  • Lønn etter avtale og attraktiv pensjonsordning

Stillingen som leder er en omdefinert stillingshjemmel og det tas derfor forbehold om endelig godkjenning av ny organisasjonsplan. Ved spørsmål om stillingen, kontakt personalsjef Tore Kirkedam (telefon 916 86 453).

Søknadsfrist er 29. juli 2018.

Link til elektronisk søknadsskjema

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.