Lexus Romerike

Vi er en del av Toyota Romerike som er et av distriktets største bilforhandlere og har tre avdelinger: Lillestrøm, Jessheim og Eidsvoll. Vi er 139 kundeorienterte medarbeidere som gjør sitt beste hver dag for å gi kundene våre den gode servicen de fortjener. I 2020 solgte vi over 2 850 biler, og omsatte for ca. 750 millioner kroner. 

Vi har stort fokus på kundeopplevelser og har en tydelig visjon «Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder». Gjennom Toyotas globale utviklingsprogram jobber vi målrettet for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere – programmene er basert på våre kjerneverdier: kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker. 

 

Vi er 100% eid av Bauda AS - Norges største forhandlergruppering for Toyota. I 2020 omsatte konsernet for ca. 4 000 millioner kroner og solgte over 15 500 biler, og har 784 dedikerte medarbeidere. Arbeidsplassene i Bauda-konsernet skal preges av mangfold, og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkning generelt. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Bauda-konsernet legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. 

Vi søker ekstraordinær kunderådgiver

En av våre medarbeidere søker nye utfordringer internt, og vi søker herved etter en ny Kunderådgiver til vårt servicemarked på Lillestrøm. 

Vi ønsker kandidater med utpreget serviceinnstilling, samt god teknisk forståelse. Erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig, men ikke et krav.

Det viktigste er at du trives med å snakke med andre mennesker og at du motiveres av en hektisk hverdag med utstrakt kundekontakt.

Vi ønsker oss en kandidat som er fleksibel i forhold til å kunne jobbe både i front (kundemottak), samt i back office. Du bør være god på bruk av IT-verktøy, og du må kunne uttrykke godt på norsk, muntlig og skriftlig.

Blant arbeidsoppgavene i stillingen er:

  • Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever "det lille ekstra"
  • Håndtere booking av innkommende verkstedoppdrag og delebestillinger, og oppfølging av disse
  • Mottak av kunder i butikk, både ifbm innlevering og utlevering av bil til verkstedet, og betjening ved andre spørsmål eller ønsker
  • Bidra til styring av mekanikergruppe mht. god produksjon og god avvikling av dagens kundeordre
  • Bidra til et godt samarbeid på tvers av de ulike avdelingene samt bidra til et positivt arbeidsmiljø
  • Jobbe proaktivt mot kunder

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Utpreget serviceinnstilling med gode holdninger og høy motivasjon
  • Meget proaktiv og løsningsorientert, med stort engasjement for fornøyde kunder
  • Bilfaglig bakgrunn
  • Positiv, pliktoppfyllende, redelig og ansvarsbevisst
  • Salgsorientert
  • Beherske norsk muntlig og skriftlig
  • Selvstendig, strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst
  • Liker å jobbe i et aktivt miljø preget av høyt tempo
  • Genuin lagspiller
  • Førerkort klasse B

Du blir tilbudt

  • Mulighet til å arbeide med en av verdens sterkeste merkevarer
  • God faglig støtte og en spennende stilling med gode utviklingsmuligheter
  • Faglig oppdatering og utvikling gjennom Toyotas opplæringsprogrammer
  • En meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden
  • Et miljøbevisst konsern
  • Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Dine personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt. I søknaden din vil vi derfor gjerne at du beskriver deg selv som person, samt hvilke egenskaper du har som du mener er relevant for akkurat denne stillingen.