Lunar Way

Lunar is a fintech company developing a new bank for a new generation of banking users.

We are created for the modern user and modern life, and we centre our services around the ones who don't fit into the sharp definitions set out by the traditional banks.

A lot of our users are called Millennials and Generation Z, but their birthday is not what defines them; For us, it's the life they lead. We live the same way, and that's why our vision is to make a banking experience that suits both them and ourselves.

We are a company motivated by rethinking the experience of banking, and the way people perceive money and spending in general. That's why we're using the most innovative and smart technology to create the banking solution for tomorrow - and we are creating it today.

The Lunar app provides a 100 % digital banking experience designed to make managing your finances - both personal and business - easy. Over 300.000 people in Denmark, Norway, and Sweden are already using the app, and we receive some of the best ratings in our category on Trustpilot, App Store, Google Store, and Facebook.

Lunar was founded in 2015, and our offices can be found in all the big cities of Scandinavia. We employ more than 200 people skilled in Tech, Design, Business Development, HR, Compliance, Banking, Marketing, Communication, Support, and much more.

lunar.app

Customer Excellence Agent - Business

Vil du bidra til at alle våre Business-brukere blir tatt vare på og at de alltid er informert om alle våre kule funksjoner og produkter? Er du serviceinnstilt og elsker å hjelpe folk? 

Hvis du svarer ja på spørsmålene over, og du i tillegg er interessert i det som skjer innenfor teknologiutvikling, så fortsett å lese. Da passer du perfekt til å bli vår nye Customer Excellence Agent innenfor vårt Business-segment i Norge.

Om deg

Du elsker å være i kontakt med mange forskjellige mennesker – både innad i bedriften og eksternt, og trives med å hjelpe til der du kan. Du blir motivert av å hjelpe, og du vet akkurat hvordan du kan hjelpe – selv i situasjoner der du ikke har svaret med en gang. Du er flink til å grave og lete etter svar på problemet, sånn at du kan finne frem til den beste løsningen og sørge for at hver samtale med kunden blir en suksess.

Du er nysgjerrig på startups og små bedrifter og ønsker å bruke din erfaring fra servicerelaterte stillinger i en ny setting. Du må ikke ha masse erfaring eller kunnskap innenfor business og startup-segmentet, så lenge du har en interesse for det og er ivrig etter å lære mer.

Rollen

Dine hovedoppgaver vil innebære:

  • Besvare telefonsamtaler og chat-meldinger fra Lunars Business-brukere.

  • Sørge for at nye kunder får en god start og får god informasjon om våre produkter og tjenester.

  • Svare på spørsmål om produktene våre og hjelpe kundene med å bruke appen.

  • Samarbeide med resten av vårt Nordic Business-team for å forbedre og utvide mulighetene for våre business kunder.   

Du vil også være bindeleddet mellom brukerne våre og våre dyktige utviklere, som alltid er ute etter å forbedre app-opplevelsen. Det er du som får tilbakemeldinger fra de fantastiske brukerne våre - så du er også den som kan videreformidle viktig informasjon om idéer til produktforbedringer osv. Du vil bli en del av et nytt team i rask vekst, så her er det viktig å bidra til optimalisering av prosesser og rutiner - så vi kan jobbe mest mulig effektivt. 

Kort om deg

  • Du har videregående eller høyere utdanning. Har du relevant arbeidserfaring fra lignende stilling er det også kjempefint. 

  • Du har en eller annen form for erfaring - enten innen bank, finansielle tjenester eller lignende. Eller kanskje du har erfaring fra servicebransjen med kundesupport eller salg.

  • Det kan også være en fordel å ha kunnskap, eller interesse, innenfor SMEs og startup-segmentet.

  • Du er 100% flytende i norsk skriftlig og muntlig, og er god til å snakke og skrive på engelsk. 

  • Du kan jobbe fulltid fra vårt kontor i Oslo.

Hva får du?

  • Du vil få muligheten til å sette ditt preg på den nye digitale banken i Norden, og ditt daglige arbeidsliv vil være på vårt fantastiske kontor i Oslo.

  • Du vil ha en varierende hverdag, hvor du får muligheten til å lære masse. 

  • Få god sparring med strålende kollegaer og muligheten til å vokse.

  • Uformell tone, mye latter og rom for mangfold.

  • Du vil bli en del av en gründerbedrift full av drivkraft og med god lagånd. Sammen har vi allerede oppnådd fantastiske resultater, og vi er ikke på langt nær ferdig.

  • Hos Lunar legger vi vekt på oppfølging, sånn at vi alltid lærer av det vi gjør – både som individer og som et team.

  • Du vil kunne ha innflytelse på vårt nye kontor i Oslo, og du vil bidra i Lunar sin vekst.

  • Som Lunar ansatt får du også fri flyt av snacks på kontoret, mulighet for trening i arbeidstiden, og tid til å dyrke dine fritidsinteresser.


Noen spørsmål?

Hvis du har spørsmål er det bare å skrive til vår Customer Excellence Manager i Norge, Sofie Wollebekk på sgw@lunar.app.

For at søknaden din skal bli vurdert som en fullverdig og god søknad, ønsker vi at du skriver et kort cover letter hvor du forteller om deg selv, hvorfor du passer til rollen og hvorfor du ønsker å jobbe akkurat i Lunar. Vi vil veldig gjerne at du legger ved CVen din og vitnemål fra videregående. Du kan også legge ved karakterer fra seneste fullførte utdannelse og annen dokumentasjon som du mener at kan styrke søknaden din.

Vi ser frem til å lese søknaden din og vil vurdere potensielle kandidater fortløpende og helt til vi finner de riktige til jobben.