Møller Bil AS

Møller Mobility Group er et familieeid selskap og en ledende aktør i nordisk bilbransje. Selskapet er engasjert innen import, forhandlervirksomhet og finansiering i Norge, Sverige og Baltikum. For nærmere informasjon, se www.moller.no.

Møller Bil Kalbakken er en del av det juridiske selskapet Møller Bil Øst AS, som er et datterselskap i Møller Bil AS. Foruten salg av nye Volkswagen personbiler og nyttekjøretøy består virksomheten av bruktbilomsetning, mekanisk verksted og salg av deler og tilbehør. Selskapet har 50 medarbeidere og forventer en omsetning opp mot 370 millioner kroner i 2018. Vi er en trivelig og profesjonell organisasjon hvor det viktigste er at våre kunder blir begeistret og trives hos oss og får den servicen de forventer. Vi skal gjøre ting riktig første gang, til avtalt tid og pris. Vi har satt oss som mål å være ledende både på kvalitet og service, og vi vet at slike mål krever både entusiasme og målrettet jobbing hos hver og en av våre medarbeidere hver eneste dag. Møller Bil Kalbakken holder til i Kakkelovnskroken 2, 0954 Oslo.

Kundemottaker

Møller Bil Kalbakken søker etter kundemottaker til vårt verksted!

Verkstedet vårt har totalt 34 medarbeidere. Vi har meget dyktige medarbeidere og vi er stolte av den kompetansen vårt team innehar på Volkswagen/Volkswagen Nyttekjøretøy. Nå trenger vi flere dyktige medarbeidere med oss på teamet og kanskje du er den rette?

Som kundemottaker er du ansvarlig for å legge til rette for effektiv drift for de ansatte på verkstedet. Du er kundens første møte med vårt verksted og det er avgjørende for en god opplevelse at kunden møter en løsningsfokusert person som har god kompetanse på bil og verksteddrift.

Du har et stort ansvar for planleggingen både for å oppnå god produktivitet og for å planlegge rett jobb på rett mekaniker/fagtekniker.

Arbeidsoppgaver:

  • Håndtere timebestilling (telefon/mail/ved disk)
  • Utarbeide pristilbud og salg av verkstedtjenester til kunder
  • Planlegge verkstedgjennomganger i verkstedsystemet
  • Kontakte kunden ifm evt tilleggsarbeid
  • Håndtere evt reklamasjoner
  • Kundeoppfølging
  • Lede og følge opp mekanikere

Personlige egenskaper; du har alltid kunden i fokus og du bør være:

  • Imøtekommende og motivert av å yte god service
  • Strukturert og nøyaktig
  • Flink til å kommunisere
  • God til å håndtere flere ting samtidig i en til tider hektisk hverdag

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra bilverksted
  • Formell utdannelse kan erstattes av relevant erfaring og god bilmekanisk/teknisk forståelse
  • God IT-kompetanse og god datadisiplin
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig

Vi tilbyr:

  • En spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter i Norges største bilforhandlerkjede
  • Svært godt arbeidsmiljø
  • Gode systemer, tydelige prosesser og opplæringsprogrammer
  • Å jobbe med noen av verdens mest kjente merkevarer
  • Gode betingelser
  • Møller Mobility Groups pensjons- og forsikringsordninger
  • Tydelig fokus på helse, miljø og sikkerhet (HMS)
  • Firmahytter

For ytterligere opplysninger om stillingen, se kontaktinformasjon.

Søknadsfrist: Snarest mulig, søknader behandles fortløpende.

Kontaktpersoner:
Oddbjørn Solbakken, Servicemarkedssjef, 908 47 347

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.