Otretek AS

Otretek er en produksjonsbedrift som konstruerer og produserer det meste innen akustiske løsninger, spesialinnredninger, møbler og kjøkken. Der arkitekter har brukt sin kreativitet i bygg og skapt unike design og uttrykk, konstruerer Otretek løsninger etter beskrivelser og tegninger.

Otretek er en løsningsorientert og rådgivende partner for arkitekter, entreprenører og konsulenter slik at målene oppnås. Otretek leverer til alle typer bygg og det største markedet er mot offentlige prosjekter.

Otretek er etablert i Oppdal i et nyoppført kontorbygg med tilhørende produksjonslokaler på 3000m2. Omsetningen for 2020 var på ca. 33 millioner kroner. Se mer på www.otretek.no 

Driftsleder

For deg som har lyst på nye utfordringer og en spennende hverdag med gode utviklingsmuligheter!

Otretek opplever stor interesse og en økende oppdragsmengde blant offentlige og private kunder. Vi har mange interessante prosjekter i vår portefølje, og nye prosjekter som Sophie Radich Skole og Akusmart spilepanel på vei inn. Vi søker en ny Driftsleder som vil få mulighet til å bli en del av vårt utviklende team. Du vil ha ditt primært arbeidsted i Oppdal i Trøndelag fylke, med levering til oppdrag i hele Norge.

Som Driftsleder må du like å lede, motivere og jobbe med mennesker, samt strukturere hverdagen og oppgaver slik at dine kolleger lykkes. Vi har et internasjonalt team og oppfølging av personal og levering av material og folk på rett plass og til rett tid er en viktig del av jobben. Du ser alltid muligheter for å utvikle nye og bedre løsninger og måten og jobbe på. Du har god økonomisk forståelse og vil sette deg inn selskapets økonomiske status, for å kunne legge frem gode beslutningsgrunnlag og effektiv driftsplanlegging. Interessen for å tilegne deg ny kunnskap og nye ferdigheter er alltid der.

Dine arbeidsoppgaver er:

I samråd med daglig leder

  • Lede, utvikle og profesjonalisere bedriften for videre vekst
  • Overordnet ansvar for produksjon, ressurs- og produksjonsplanlegging
  • Overordnet oversikt på fremdrift i leveranser
  • Økonomi og budsjett styring
  • Oppfølging av personal og HR ansvar

Vi tilbyr deg:

  • Konkurransedyktige vilkår
  • Herlige kolleger som alle brenner for et godt arbeidsmiljø
  • Muligheten til å påvirke et selskap i vekst
  • Muligheten til å prioritere i egen arbeidshverdag

For nærmere opplysninger og en uforpliktende samtale, ta kontakt med Eystein Kvam, tlf 91186794. Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Søknad og CV sendes elektronisk via "Send søknad" knapp nederst på siden.