Ragn-Sells AS

Ragn‐Sells er en 100% familieeid gjenvinningsentreprenør etablert i Norge, Sverige, Danmark og Estland. Vår kjernevirksomhet er transport, sortering og bearbeiding av avfall fra næringslivet og private. Av dette avfallet produserer vi sekundære råvarer som papir, plast og metaller til verdensmarkedet. Vår viktigste oppgave er å ta vare på ressursene i avfallet. Vi jobber derfor kontinuerlig med innovasjon for å løfte avfallet oppover i avfallshierarkiet og øke gjenvinningsgraden. Vi er også opptatt av å ta vare på samfunnet rundt oss og er det første selskapet i Norge som er sertifisert på samfunnsansvar. Se www.ragnsells.no for mer informasjon.

Se www.ragnsells.no for mer informasjon

Innkjøper

Vi er i stadig utvikling og søker nå en innkjøper som er løsningsorientert, kommuniserer godt og evner å samarbeide på tvers av organisasjonen. Den rette personen har velutviklet forretningsforståelse, gode forhandlingsegenskaper og ønsker å jobbe i en dynamisk virksomhet med korte beslutningsveier. Det er dessuten viktig at du kan identifisere seg med våre verdier: enkelhet, ansvarlighet, helhetssyn og handlekraft. Stillingen er nyopprettet og rapporterer til innkjøpssjef. Du vil inngå i vårt team og jobbe med faglige utfordringer på både overordnete og operative områder.

Ditt Ansvarsområde:

  • Løpende operativt innkjøp
  • Løpende kontakt med våre anlegg
  • Leverandørkontakt rundt avtaler, bestillinger og leveranser
  • Avtaleadministrasjon, inkludert ajourhold av ERP-system for avtaler, produkt, priser og betingelser
  • Delta i forbedringsprosjekt for å redusere kostnader og øke effektivitet
  • Utvikling og oppfølging av eksisterende og nye leverandører i fht compliance og bærekraft
  • Kommunikasjon overfor organisasjonen

 

Dine egenskaper og kvalifikasjoner:

  • Erfaring med innkjøp, gjerne fra produserende industri eller varehandel
  • Erfaring med kommersielle betingelser og kontraktsvilkår
  • Engasjert, handlekraftig og resultatorientert
  • Strukturert, selvstendig og nøyaktig
  • Stor arbeidskapasitet og trives med høyt tempo
  • God kjennskap til IT-verktøy
  • Behersker norsk og engelsk muntlig og skriftlig
  • Relevant bachelor innen økonomi/innkjøp, og/eller relevant erfaring med gode resultater
  • minst 3-5 års erfaring fra en tilsvarende funksjon
  • Relevant utdannelse og/eller relevant erfaring med meget gode resultater
  • Erfaring med å drifte i henhold til mål og budsjett

 

Vi ønsker at du:

  • Trives med å a mange baller i luften og ser løsninger i en hektisk hverdag
  • Bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø

 

Hvorfor velge oss som din arbeidsgiver?

Du vil få en fast jobb hos en solid bedrift med fokus på innovasjon og bærekraft. Vi vil at du skal lykkes og trives hos oss, god opplæring er en selvfølge. Vi tilbyr gode pensjons- og forsikringsordninger. Du vil få jobbe sammen med trivelige kollegaer i et uformelt miljø. Arbeidssted vil være Ragn-Sells AS hovedkontor i Lørenskog.

 

Søknadsfrist snarest og senest 20.03.2021, søknader vurderes fortløpende

Ved spørsmål om stillingen, kontakt innkjøpssjef Jørn-Ove Gulbrandsen på tlf: 982 99 563