Ragn-Sells AS

Ragn-Sells er en 100% familieeid gjenvinningsentreprenør etablert i Norge, Sverige, Danmark og Estland. Vår kjernevirksomhet er transport, sortering og bearbeiding av avfall fra næringslivet og private. Av dette avfallet produserer vi sekundære råvarer som papir, plast og metaller til verdensmarkedet. Vår viktigste oppgave er å ta vare på ressursene i avfallet. Vi jobber derfor kontinuerlig med innovasjon for å løfte avfallet oppover i avfallshierarkiet og øke gjenvinningsgraden. Vi er også opptatt av å ta vare på samfunnet rundt oss og er det første selskapet i Norge som er sertifisert på samfunnsansvar. Se www.ragnsells.no for mer informasjon.

Har du talent for kundebehandling? Ragn-Sells søker deg!

På vegne av Ragn-Sells søker vi en utadvendt og dyktig kundebehandler til deres kontor i Lørenskog. Denne stillingen er perfekt for deg som ønsker å kombinere kundeservice med administrativ erfaring!

 

Familieeid gjenvinningsentreprenør
Ragn- Sells er en 100% familieeid gjenvinningsentreprenør etablert i Norge, Sverige, Danmark og Estland. Vår kjernevirksomhet er transport, sortering og bearbeiding av avfall fra næringslivet og private. Av dette avfallet produserer vi sekundære råvarer som papir, plast og metaller til verdensmarkedet.
I Norge sysselsetter vi cirka 400 personer på våre 24 avdelinger rundt om i landet. Ragn?Sells AS er sertifisert på kvalitet, miljø, arbeidsmiljø og samfunnsansvar.


Fokus på innovasjon og bærekraft
Vår viktigste oppgave er å ta vare på ressursene i avfallet. Vi jobber derfor kontinuerlig med innovasjon for å løfte avfallet oppover i avfallshierarkiet og øke gjenvinningsgraden.
Målet er å bidra til at klodens ressurser gjenbrukes, slik at vi slipper å ta ut unødvendig med jomfruelige ressurser. Gjennom dette ser vi på oss selv som en viktig aktør i arbeidet med å bringe de nordiske samfunnene fra en lineær til en sirkulær økonomi.

 

Dette vil være dine ansvarsområder:

  • Kundebehandling og veiledning over telefon og e-post
  • Registrering av nye kunder og avtaler i Axapta
  • Mottak og registrering av ordre, avvik, reklamasjoner og avfallsrapporter
  • Behandling av enkle fakturaspørsmål og reklamasjoner
  • Kommunikasjon med transportkontor og øvrige avdelinger

 

Oppstart i stillingen vil være omgående, og oppdraget har en varighet på 3 måneder. Det kan være gode fremtidsutsikter for rett person. Arbeidstider i stillingen vil være mandag til fredag mellom kl. 08.00-16.00. Arbeidsstedet vil være i Lørenskog.

 

Kvalifikasjoner:

  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er utadvendt og komfortabel med å prate med kunder over telefon
  • Du har gjerne erfaring innen kundeservice
  • Du jobber godt i team, men liker også å håndtere selvstendige oppgaver
  • Du takler stress godt og kan håndtere flere ting samtidig
  • Du har grunnleggende forståelse for IT-systemer
  • Det er en fordel om du har kjennskap til Axapta
  • Du har gode kunnskaper i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig

Dersom dette høres ut som deg, ser vi frem til din søknad! Vi vurderer og kontakter søkere fortløpende.

StudentConsulting holder alle førstegangsintervjuer og presenterer aktuelle kandidater til Ragn-Sells. Du vil bli ansatt gjennom oss og utleid til kunde i oppdragsperioden.