Randstad

Om Intertek
Total Quality. Assured.

Intertek is a leading Total Quality Assurance provider to industries worldwide. Our network of more than 1,000 laboratories and offices and over 42,000 people in more than 100 countries, delivers innovative and bespoke Assurance, Testing, Inspection and Certification solutions for our customers’ operations and supply chains. Intertek Total Quality Assurance expertise, delivered consistently with precision, pace and passion, enabling our customers to power ahead safely.
www.intertek.com

 

Intertek Certification AS i Sandefjord søker to nye Account Managere for utvikling av nye kunder!

 

Er du dyktig til å bygge relasjoner og nettverk? Ønsker du å jobbe i et inspirerende arbeidsmiljø, med entusiastiske og motiverte kolleger? Da bør du søke på denne stillingen!

Du som Account Manager for Intertek Certification vil være sentral i realiseringen av vår strategi for en betydelig vekst i det norske markedet. Intertek Certification selger tjenester knyttet til sertifisering av styringssystemer i henhold til internasjonale standarder, som for eksempel ISO 9001 kvalitetsstyring, ISO 14 001 miljøstyring og FSSC 22 000 mattrygghet samt revisjonstjenester for leverandørkontroll og sosialt ansvar.

Vårt Intertek Academy arrangerer kurs innen de standarder og tjenester vi tilbyr i det norske og globale markedet.

Du vil få ansvar for salg av våre tjenester i det norske markedet:

  • Revisjonstjenester
  • Kurs
  • Leverandør revisjoner

Om deg og stillingen:

Du får energi av å lykkes med salg! Du liker å påvirke din egen hverdag, skaper aktiviteter og jobber strategisk mot definerte markeder. Deltakelse på frokostseminarer, messer og annen nettverksbygging, prospektering, anbudsbesvarelser og kundemøter. Mye av arbeidet og daglig oppfølging gjennomføres på telefon.

Du vil også jobbe i nært samarbeid med markedssjef om innhenting av markedsinformasjon.

Kvalifikasjoner:

Du behersker norsk og engelsk godt, muntlig og skriftlig. Engelsk er arbeidsspråk i konsernet.

Det er en fordel om du har erfaring fra tjenestesalg og har god forretningsforståelse og kunnskap om bedriftsutvikling.  Kontorplass i Sandefjord, salgsdistrikt er hele Norge. Reisevirksomhet må påregnes, men kan i stor grad planlegges selv.

Vi kan tilby:

En utadrettet og spennende stilling i et solid, globalt konsern der utvikling og læring vil være en kontinuerlig prosess. Gode muligheter for kompetanseheving gjennom kurs og intern opplæring.

Nordisk organisasjon, med tett samarbeid mellom landene. Mulighet til å gjøre karriere i konsernet for rett person. Du vil få stor grad av innflytelse internt i teamet i Sandefjord, og du blir en av 10 uformelle men profesjonelle kollegaer som setter pris på å ha det gøy på jobben!

Håper du vil bli en av oss og bidra til å utvikle Intertek Certification AS til nye høyder!

Send inn søknad og CV innen 27. oktober 2017

Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med Randstad AS, District Manager Ragne Myrsve på tlf. 400 21 524.

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.