Toyota Romerike AS

Toyota Romerike er et av distriktets største bilforhandlere og har tre avdelinger: Lillestrøm, Jessheim og Eidsvoll. Vi er 139 kundeorienterte medarbeidere som gjør sitt beste hver dag for å gi kundene våre den gode servicen de fortjener. I 2020 solgte vi over 2 850 biler, og omsatte for ca. 750 millioner kroner. 

Vi har stort fokus på kundeopplevelser og har en tydelig visjon «Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder». Gjennom Toyotas globale utviklingsprogram jobber vi målrettet for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere – programmene er basert på våre kjerneverdier: kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker. 

 

Vi er 100% eid av Bauda AS - Norges største forhandlergruppering for Toyota. I 2020 omsatte konsernet for ca. 4 000 millioner kroner og solgte over 15 500 biler, og har 784 dedikerte medarbeidere. Arbeidsplassene i Bauda-konsernet skal preges av mangfold, og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkning generelt. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Bauda-konsernet legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. 

Toyota Romerike avd. Jessheim søker dyktig kunderådgiver

Vi søker herved etter en ny Kunderådgiver til vårt verksted hos avdeling Jessheim. Vi ønsker kandidater med god teknisk forståelse samt gjerne at du har erfaring fra både verksted og/eller delelager.

Det viktigste er imidlertid at du trives med å snakke med andre mennesker og at du motiveres av en hverdag med utstrakt kundekontakt.

Vi ønsker oss en kandidat som er fleksibel i forhold til å kunne jobbe både i kundemottak verksted og delelager. Du må være god på bruk av IT-verktøy; og du må være god til å uttrykke deg muntlig og skriftlig. Du må snakke meget godt norsk.

Arbeidsoppgaver

  • Håndtere booking og rådgiving i forbindelse med verkstedoppdrag.
  • Tilrettelegge og planlegge verkstedjobber, samt styring av mekanikere med hensyn til god produksjonsflyt.
  • Ta imot kunder ved disk og følge opp arbeidsordre under produksjon med informasjon til kunden.
  • Fortløpende oppgjør av arbeidsordre og utlevering av bil ved henting.
  • Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever «det lille ekstra».

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper

  • Utpreget serviceinnstilling med gode holdninger
  • Bilfaglig bakgrunn med god teknisk forståelse. Gjerne med fagbrev.
  • Positiv, pliktoppfyllende, redelig og ansvarsbevisst
  • God til å uttrykke deg og beherske norsk muntlig og skriftlig
  • Løsningsorientert, selvstendig, strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst
  • Liker å jobbe i et aktivt miljø preget av høyt tempo
  • Førerkort klasse B

Du blir tilbudt

  • Mulighet til å arbeide med en av verdens sterkeste merkevarer
  • God faglig støtte og en spennende stilling med gode utviklingsmuligheter
  • Faglig oppdatering og utvikling gjennom Toyotas opplæringsprogrammer
  • En meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden
  • Et miljøbevisst konsern
  • Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Dine personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt. I søknaden din vil vi derfor gjerne at du beskriver deg selv som person, samt hvilke egenskaper du har som du mener er relevant for akkurat denne stillingen.