Toyota Romerike AS

Toyota Romerike er et av distriktets største bilforhandlere og har tre avdelinger: Lillestrøm, Jessheim og Eidsvoll. Vi er 147 kundeorienterte medarbeidere som gjør sitt beste hver dag for å gi kundene våre den gode servicen de fortjener. I 2021 solgte vi over 3 300 biler, og omsatte for ca. 1 000 millioner kroner.

Vi har stort fokus på kundeopplevelser og har en tydelig visjon «Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder». Gjennom Toyotas globale utviklingsprogram jobber vi målrettet for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere – programmene er basert på våre kjerneverdier: kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker.

Vi er 100% eid av Bauda AS - Norges største forhandlergruppering for Toyota. I 2021 omsatte konsernet for ca. 5 200 millioner kroner og solgte over 17 000 biler, og har 842 dedikerte medarbeidere. Arbeidsplassene i Bauda-konsernet skal preges av mangfold, og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkning generelt. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Bauda-konsernet legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Er du god på service og kunne tenke deg å jobbe med Toyota?

Har du utpreget serviceinnstilling og god teknisk forståelse? Da kan du være vår nye medarbeider!

Vi søker etter kunderådgiver til vårt delelager på Lillestrøm.

For å lykkes i jobben er det viktig at du trives med å snakke med andre mennesker og motiveres av en hverdag med utstrakt kundekontakt.

Du må være fleksibel med tanke på å kunne jobbe i kundemottak verksted og betjene og vedlikeholde delelager.

Blant arbeidsoppgavene i stillingen er:

  • Håndtere innkommende bestillinger fra kunder.
  • Drift og vedlikehold av delelager med bestilling av deler til lager og produksjon.
  • Håndtere booking og rådgiving i forbindelse med verkstedoppdrag/delebestilling.
  • Tilrettelegge og planlegge verkstedjobber, samt styring av mekanikere med hensyn til god produksjonsflyt.
  • Ta imot kunder ved disk og følge opp arbeidsordre under produksjon med informasjon til kunden.
  • Fortløpende oppgjør av arbeidsordre og utlevering av bil ved henting.
  • Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever «det lille ekstra».

For å nå vårt mål om Norges mest fornøyde bilkunder, ser vi helst at du:

  • Har utpreget serviceinnstilling med gode holdninger.
  • Ønskelig med kjennskap til delelager/logistikk.
  • Positiv, pliktoppfyllende, redelig og ansvarsbevisst.
  • God til å uttrykke deg og beherske norsk muntlig og skriftlig.
  • Løsningsorientert, selvstendig, strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst.
  • Liker å jobbe i et aktivt miljø preget av høyt tempo.
  • Førerkort klasse B.

Du blir tilbudt

  • Mulighet til å arbeide med en av verdens sterkeste merkevarer.
  • God faglig støtte og en spennende stilling med gode utviklingsmuligheter.
  • Faglig oppdatering og utvikling gjennom Toyotas opplæringsprogrammer.
  • En meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden.
  • Et miljøbevisst konsern.
  • Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.

Dine personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt. I søknaden din vil vi derfor gjerne at du beskriver deg selv som person, samt hvilke egenskaper du har som du mener er relevant for akkurat denne stillingen.