Zenitel Norway

Zenitel er en internasjonal leverandør av kommunikasjons- og sikkerhetsløsninger. Vi har hovedkontor i Norge, men også kontorer i blant annet Belgia, Brasil, Danmark, Finland, Frankrike, India, Italia, Kroatia, Nederland, Singapore og USA. Vi har mer enn 260 engasjerte medarbeidere over hele verden. Zenitel er en verdidrevet bedrift med medarbeidere som trives og hjelper hverandre med å lykkes.

Produkt management-avdelingen har medarbeidere i Horten, Oslo, Kroatia, Danmark og Nederland, og har ansvar for forvaltning av Zenitels produktportefølje. Avdelingen er godt etablert med et omfattende og dyktig team, og vi ser etter deg som har lyst til å bli vår nye

OEM Product Manager

OEM Product Manager

Som en del av selskapets strategiske satsing innen integrerte sikkerhets- og kommunikasjonssystemer basert på IP-teknologi, ønsker vi å ansette en OEM product manager med interesse for både den tekniske og den kommersielle siden av våre produkter.

Som OEM produkt manager hos oss, får du muligheten til å være med på utvikling av produkter og løsninger i tett sammarbeid med andre deler av organisasjonen. Arbeidsoppgavene vil være varierte, og du vil ta del i hele prosessen fra avdekking av markeds- og kundebehov til omsetning av denne innsikten i kommersielle løsninger. Du vil få muligheten til å arbeide i en internasjonal organisasjon med et globalt marked.

Vi håper å knytte til oss en sosial og samarbeidsorientert person, som har det stå-på-humøret som er godt utbredt i avdelingen. Foretrukket arbeidssted er Horten.

Dine arbeidsoppgaver vil være:

  • Vedlikehold av dagens portefølje, og å sørge for at denne til en hver tid er oppdatert og konkurransedyktig
  • Utvikle roadmap for OEM innenfor 3.partsprodukter - i tett samarbeid med salgsavdelingen
  • Ansvar for å innhente forslag til nye produkter/serier - testing og kvalifisering av disse, samt å sørge for at de overensstemmer med gjeldende regelverk
  • Tilrettelegge for salg gjennom å få produktene synlige på våre websider, oppdatere prislister, opplæring og dialog med vår markedsavdeling
  • Linjesupport for sluttkunder ved spesielle behov/utfordringer - og videreformidle problemer til aktuell produsent og finne løsninger sammen med dem

Vi ønsker at du har disse kvalifikasjonene:

  • Minimum 3-årig relevant utdannelse med teknisk forståelse
  • Minimum 3 år med relevant erfaring
  • Erfaring fra produktutviklingsprosesser
  • Gjerne kjennskap til lyd/audio
  • Kjennskap til regelverk og standarder (CE-merking, lavspenningsdirektiv etc.) er et pluss
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

Som person er du:

  • Lett å samarbeide med og kan enkelt ta opp telefonen og snakke med kunder, leverandører og kollegaer
  • Interessert både i den teknologiske og den kommersielle siden av produktutvikling
  • Selvgående og selvstendig med god gjennomføringsevne og pågangsmot
  • Fremoverlent med evne til å håndtere komplekse oppgaver
     

Vi kan tilby:

  • Interessante, varierte og krevende arbeidsoppgaver
  • Et dynamisk og trivelig arbeidsmiljø
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Trim- og helseordninger
  • Fri telefon og internett
  • Sentralt og trivelig kontormiljø
  • Gode kolleger med mye knowhow

 

Spørsmål i forbindelse med stillingen kan rettes til Audun Kolle på mobil 40002711 / email .

Vennligst henvis til Jobbdirekte i søknaden din.