Zenitel Norway

Do you want to work in a small company where you can address your colleagues by their first name and know that the CEO knows who you are and what you can achieve?Or do you like to work globally, being part of an international company with English working language and variety of countries to work with?
In Zenitel, a global leader in providing critical communications with Norwegian roots and 100 years of history, you can have both! We are small and local, with around 300 dedicated employees – but still global, with 18 offices worldwide and our head office placed in Horten and Oslo, as well as partners in more than 70 countries. We call it glocal working environment!

Our expertise is focused on providing intelligent communication solutions that allow you to hear, be heard and be understood, every time. Zenitel systems interface with other security systems including CCTV, access control and alarm for a comprehensive security solution. Our primary system offering is within Public Address, Intercom and Radio.

 

 

HR Manager Norway

Vi ser etter en entusiastisk HR Manager Norway til en variert og spennende rolle. Den rette kandidaten har arbeidserfaring/utdannelse innen HR og rekruttering, samt grunnleggende kompetanse innen arbeidsrett. Du vil jobbe på tvers i organisasjonen i Norge, og samarbeide med et globalt HR-team. Hovedkontoret er i Norge (Oslo eller Horten). Rollen er operativ og har en rådgivende funksjon overfor ledere i Norge. I bedriften er det et uformelt, men profesjonelt miljø med ansatte innen ulike fagområder, og det er viktig at du er tilpasningsdyktig og god med folk. Oppstart snarest. 

Hovedoppgaver:

  • Ansvarlig for at HR-kjerneprosesser gjennomføres i Norge, og kontinuerlig forbedring av disse
  • Være ansvarlig for rekrutteringer i Norge,  og bidra i rekrutteringsprosesser globalt
  • Bistå ledere og ansatte med støtte og råd i et bredt spekter av HR-relaterte saker
  • Månedlig rapportering til Global HR
  • Igangsetting og gjennomføring av HR prosjekter
  • Ansvarlig for kontinuerlig oppdatering av HR master data
  • Kvalitetssikre lønnsdata/input fra ledere og besvare innkomne henvendelser etter lønnskjøring
  • Aktiv og ledende rolle i eventuelle omorganiseringer

Ønsket erfaring og kompetanse:

  • Kompetanse og arbeidserfaring innen HR
  • Bachelor eller master innen HR/personal
  • Solid kompetanse innen rekruttering, gjerne også kunnskap om search og bruk av sosiale medier
  • Kunnskap om employer branding
  • Vant til å ha en rådgivende rolle for ledere
  • Erfaring fra internasjonal organisasjon er en fordel
  • Generelt god IT-forståelse og meget gode Excel-kunnskaper
  • Erfaring fra HR-rapportering og forståelse av budsjettering og forecasting
  • Behersker engelsk og norsk meget godt, både skriftlig og muntlig
  • Kompetanse innen arbeidsrett

Personlige egenskaper og ferdigheter:

  • Tilpasningsdyktig
  • Handlekraftig og effektiv med ønske om å jobbe operativt
  • Omgjengelig og positiv
  • God rolleforståelse med evne til å skape tillit og gode relasjoner
  • Nytenkende og innovativ

Vi tilbyr:

  • En utfordrende og variert rolle
  • Jobb i et veletablert selskap
  • Internasjonalt miljø
  • Gode personal-ordninger

Kjenner du deg igjen i stillingsbeskrivelsen? Da hører vi gjerne fra deg med din søknad.

Søknader behandles fortløpende