Zenitel Norway

Do you want to work in a small company where you can address your colleagues by their first name and know that the CEO knows who you are and what you can achieve?Or do you like to work globally, being part of an international company with English working language and variety of countries to work with?
In Zenitel, a global leader in providing critical communications with Norwegian roots and 100 years of history, you can have both! We are small and local, with around 300 dedicated employees – but still global, with 18 offices worldwide and our head office placed in Horten and Oslo, as well as partners in more than 70 countries. We call it glocal working environment!

Our expertise is focused on providing intelligent communication solutions that allow you to hear, be heard and be understood, every time. Zenitel systems interface with other security systems including CCTV, access control and alarm for a comprehensive security solution. Our primary system offering is within Public Address, Intercom and Radio.

Academy Manager

Ønsker du å jobbe for en raskt voksende bransjeleder innen sikkerhetssektoren? I Zenitel er vi stolte av vår misjon: To keep people safe, by enabling everyone to hear, be heard and understood - every time and everywhere.

Å jobbe i sikkerhets-/ kommunikasjonsindustrien krever at vi leverer det aller beste innen produktinformasjon, sertifisering og instruksjonsmateriale. Vi ønsker nå å styrke laget for å sikre at vi når disse målene.

Om oss

Zenitels strategi er å bygge markedets beste plattformer innen intelligente kommunikasjonsløsninger. Våre løsninger spenner fra sikre kommunikasjonssystemer for store bedrifter og offentlige etater til små kontorinstallasjoner. Det krever en produktbredde som dekker mange ulike behov. Vi oppnår suksess gjennom teknologi og kommersielle partnere i et vidt økosystem. De tre viktigste pilarene i Zenitel er våre ansatte, vår teknologi og produkter samt våre globale partnere. Vi vet at det å investere i våre Zenitellere vil lede oss mot vårt mål om å levere produkter og service i verdensklasse.

Zenitel Academy spiller en nøkkelrolle i å gjøre det mulig for alle våre interessenter og partnere å markedsføre Zenitels løsninger på en vellykket måte, ved å tilby opplæringskurs og materialer av høy kvalitet.

https://www.youtube.com/watch?v=0f6zZGdz_pU

Om stillingen

Som Academy Manager i Zenitel vil du få stor betydning for Zenitels evne til å levere gode kundeopplevelser. Du vil sørge for at våre interne salgsteam, våre kunder og partnere får riktig opplæring. 

Du vil være ansvarlig for å administrere og koordinere alle aspekter av akademiet vårt, inkludert:

  • Definere, bygge og rulle ut opplæringstiltak i forskjellige formater og gjennom ulike kanaler
  • Etablere Academy-strategi, roadmap og budsjett (avstemt med interne interessenter).
  • Samarbeide aktivt med markedsføringsteamet for å promotere akademiet i alle våre kanaler våre
  • Innholdsleverandør for interne presentasjoner, nyhetsbrev og nettside
  • Samarbeide med interne og eksterne instruktører (tekniske og kommersielle) for å utvikle nye konsepter og opplæring, etablere og drive instruktørnettverk
  • Analysere evalueringer og drive kontinuerlig forbedring  
  • Bestille bilder, videoer, SCORM-pakker fra Marketing-avdelingen

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som er lærevillig og vil vokse i rollen, ideelt med 3-5 års erfaring med å utvikle opplæring og trening innen teknologidrevne produkter og/eller tjenester. Du har et strategisk tankesett og er en pådriver for å få ting til å skje operativt. Du er en god kommunikator, og samarbeider godt på tvers med et bredt sett med interessenter.

I tillegg har du:

  • Relevant høyere utdanning på bachelor- eller masternivå
  • Erfaring med Articulate 360 suite
  • En selvstendig og strukturert tilnærming
  • Fokus på resultater
  • Engelsk, skriftlig og muntlig, på høyt nivå (andre hovedspråk er et pluss)

I denne stillingen får du:

  • Jobbe med spennende produkter med stor sosial verdi
  • Bli del av et voksende og ambisiøst team
  • Få påvirke arbeidsoppgavene og hvordan de skal utføres
  • Fleksibilitet
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Oppleve at både du og ditt team blir investert i 

Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av relevante kandidater gjennom Semac AS.